MANİSA (İHA) -
Yunusemre Belediyespor’un veteran judocuları, Ankara’da düzenlenen Veteranlar Türkiye Judo Şampiyonası’nda elde ettikleri derecelerle Manisa’ya büyük gurur yaşattı. Bireysel müsabakalarda toplam 3 altın, 2 gümüş ve 1 bronz madalya kazanan sporcular, takım kategorisinde ise Türkiye ikincisi olarak önemli bir başarıya imza attı.

Güvenli antrenman başarıyı getirdi... Balkan madalyalı Tuncel’den teşekkür ziyareti
Güvenli antrenman başarıyı getirdi... Balkan madalyalı Tuncel’den teşekkür ziyareti
İçeriği Görüntüle

Şampiyonada M2 kategorisinde mücadele eden Mehmet Karan, 66 kiloda gümüş madalyanın sahibi olurken, Serhat Gündoğdu da 73 kiloda ikinci olarak kürsüye çıktı. Suat Aygür 81 kiloda altın madalya kazanırken, Ferit Gündoğdu 90 kiloda Türkiye şampiyonu oldu. Şahin Ariç ise 100 kiloda bronz madalya elde etti. M1 kategorisinde tatamiye çıkan Harun İzgi de 81 kiloda altın madalya kazanarak Yunusemre Belediyespor’a bir şampiyonluk daha getirdi.

Bireysel başarıların yanı sıra takım müsabakalarında Türkiye ikinciliği elde eden Yunusemre Belediyesporlu judocular, bu sonuçlarla milli takım formasıyla uluslararası organizasyonlarda Türkiye’yi temsil etme hakkı da kazandı.

Yunusemre Belediyespor Kulüp Başkanı Bülent Kanik, veteran sporcuların başarısının büyük anlam taşıdığını belirterek sporcuları ve antrenörleri tebrik etti. Kanik açıklamasında, "Veteran sporcularımızın elde ettiği başarı bizleri son derece gururlandırdı. Sporun her yaşta yapılabileceğinin en güzel örneklerini ortaya koyuyorlar. Disiplinleri, azimleri ve mücadeleleriyle gençlerimize ve çocuklarımıza örnek oluyorlar. Milli takım formasıyla ülkemizi temsil edecek olmaları da bizim için ayrı bir gurur. Tüm sporcularımızı ve antrenörlerimizi yürekten kutluyorum" ifadelerini kullandı.

Muhabir: İclal Çiçek