Behzat Akcan
MANİSA (İHA) -
Türkiye genelinde olduğu gibi Manisa’nın Salihli ilçesinde de 2025-2026 av sezonu başladı. Sezonun başlamasıyla birlikte Salihli Avcılar Kulübü Derneği Başkanı Yaşar Çetin, avcı dostları ateş yakmamaları konusunda uyarılarda bulundu.

Başkan Dutlulu'dan Selden Etkilenen Vatandaşlara Destek
Başkan Dutlulu'dan Selden Etkilenen Vatandaşlara Destek
İçeriği Görüntüle

Tüm avcılara kazasız belasız bir sezon geçirmelerini dileyen Çetin "Sigara içenler, lütfen dikkat edelim, gerekli gereksiz ateş yakmayalım. Meralarımıza çöp atmayıp, kuraklığın yaşandığı şu günlerde gittiğimiz avlaklara su bırakalım" dedi.

Muhabir: İclal Çiçek