Manisa'nın Soma ilçesinde meydana gelen orman yangınıyla ilgili sevindirici haber geldi. Tarım ve Orman Bakanlığı'na bağlı Orman Genel Müdürlüğü (OGM), yangının ekiplerin yoğun müdahalesi sonucu kontrol altına alındığını açıkladı.


Orman Genel Müdürlüğü'nden Açıklama
Orman Genel Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, Soma'da çıkan yangının ekiplerin hızlı ve etkin müdahalesi sayesinde kontrol altına alındığı belirtildi. Açıklamada, "Manisa'nın Soma ilçesinde meydana gelen yangını ekiplerimizin müdahalesiyle kontrol altına aldık. Küçük bir dikkatsizlik, artan sıcaklıklarla birlikte büyük felaketlere yol açabilmektedir. Lütfen orman yangınlarına karşı dikkatli ve duyarlı olalım." ifadelerine yer verildi.

Başkan Dutlulu'dan Selden Etkilenen Vatandaşlara Destek
Başkan Dutlulu'dan Selden Etkilenen Vatandaşlara Destek
İçeriği Görüntüle

Yangının kontrol altına alınmasının ardından bölgede yeniden alevlenme riskine karşı ekiplerin soğutma çalışmalarını sürdürdüğü bildirildi.

Kaynak: İHA