Saruhanlı Ziraat Odası, sosyal güvencesi veya muafiyet belgesi bulunmayan oda üyeleriyle ilgili önemli bir duyuru yayımladı. Oda Başkanı Aydoğan Okur tarafından yapılan açıklamada, bu kapsamdaki üyelerin Bağ-Kur kayıtlarının otomatik olarak başlatılacağı bildirildi.

Açıklamada, söz konusu otomatik kaydın ardından bazı sosyal hakların da sona ereceği vurgulandı:

Büyükşehir, çiftçinin o sorununu da çözdü: Gölet Sezona Yetiştirildi
Büyükşehir, çiftçinin o sorununu da çözdü: Gölet Sezona Yetiştirildi
İçeriği Görüntüle

“Odamıza kayıtlı olup sosyal güvencesi ya da muafiyeti bulunmayan üyelerin Bağ-Kur kayıtları otomatik olarak başlatılacaktır. Bu durumda yaşlılık aylığı, Yeşil Kart (GSS), dul-yetim aylığı gibi haklar sona erecektir.”

Ziraat Odası, üyelerin mağduriyet yaşamaması adına en kısa sürede oda merkezine başvurarak detaylı bilgi almalarını istedi.

511261133 10227342407657111 2944037279847012471 N

Muhabir: Leyla Doğan