AK Parti MKYK Üyesi Mücahit Arınç, Nurlupınarspor’un oyuncuları, teknik heyeti ve yöneticileriyle düzenlenen kahvaltı programında bir araya geldi.

Normal sezon fikstürünün son maçı öncesinde gerçekleşen buluşmada Arınç, takıma başarı dileklerini iletti.

3 belediye başkanı AK Parti’ye katıldı
3 belediye başkanı AK Parti’ye katıldı
İçeriği Görüntüle

Sezon boyunca ortaya koydukları performansla şampiyonluğu garantileyen Nurlupınarspor’u tebrik eden Arınç, emek ve mücadelelerinden dolayı futbolculara ve teknik ekibe teşekkür etti.

Muhabir: Leyla Doğan