Saruhanlı Belediyesi tarafından yürütülen çalışma ile Nuriye Mahallesi’nin giriş-çıkışları ve önemli bölgelerine güvenlik kameraları yerleştirildi.

Kritik Noktalar Kapsam Altında

Kurulan sistemle mahalle giriş ve çıkışları başta olmak üzere belirlenen stratejik alanların sürekli kayıt altına alınacağı bildirildi. Kamera sisteminin, olası asayiş olaylarının önlenmesi ve tespit süreçlerine katkı sağlaması hedefleniyor.

Amaç Güvenli ve Huzurlu Mahalle Ortamı

Belediye tarafından yapılan açıklamada, vatandaşların kendilerini daha güvende hissetmelerinin amaçlandığı ifade edildi. Uygulamanın mahalle genelinde güvenlik tedbirlerini güçlendirmesi bekleniyor.

Manisa’da silah tacirlerine operasyon! 3 şüpheli gözaltında
Manisa’da silah tacirlerine operasyon! 3 şüpheli gözaltında
İçeriği Görüntüle

Muhabir: Leyla Doğan