Vehbi Sarıhan
MANİSA (İHA) -
Sarıgöl ilçesine bağlı Afşar Mahallesinde zeytinlik alanı bulunan Mustafa Akciğer, zeytin hasadı sonrasında zeytin ağaçlarının tarım ilaçlarıyla ilaç uygulamasına başladı.

İki kardeşten üzüm üretimine milyonluk katkı
İki kardeşten üzüm üretimine milyonluk katkı
İçeriği Görüntüle

Geçen yıl aşırı sıcaklar ve Akdeniz sineği nedeniyle zeytinde verim düşüşü yaşadıklarını ifade eden zeytin üreticisi Mustafa Akciğer, "Bu yıl zeytinlerimize gözümüz gibi bakacağız. Gerçi gerekli ilaçlaması yapılıyordu ama bu yıl hasat sonunda ilgililere danışarak gerekli ilaçları aralıksız atacağım." dedi.