Manisa Büyükşehir Belediyesi, toplu ulaşım hizmetlerinde dijital ödeme kolaylığı sağlayacak yeni uygulamayı hayata geçirdi.

Banka kartıyla anında dolum

Yapılan açıklamada, vatandaşların MANULAŞ bayilerinde banka kartlarıyla ulaşım kartı dolumu yapabileceği belirtildi. Uygulamayla birlikte nakit taşıma zorunluluğunun ortadan kaldırılmasının hedeflendiği ifade edildi.

“Hızlı ve pratik çözüm”

Yeni sistem sayesinde dolum işlemlerinin daha hızlı ve pratik şekilde gerçekleştirileceği kaydedildi. Yetkililer, uygulamanın güvenli dijital altyapıyla hizmet vereceğini bildirdi.

Dijital ulaşım vurgusu

Manisa İhracatta Kan Kaybetti: 5 Ayda 237 Milyon Dolar Eriidi
Manisa İhracatta Kan Kaybetti: 5 Ayda 237 Milyon Dolar Eriidi
İçeriği Görüntüle

Manisa Büyükşehir Belediyesi açıklamasında, vatandaşların günlük yaşamını kolaylaştıracak teknolojik çözümlerin yaygınlaştırılmaya devam edileceği belirtildi.

Nakit taşıma zorunluluğu azalacak

Yeni uygulamanın özellikle toplu ulaşım kullanıcılarına kolaylık sağlaması ve ödeme süreçlerini hızlandırması bekleniyor.

Muhabir: Leyla Doğan