Salihli Devlet Hastanesi'nde görev yapan sağlık memuru Mehmet Ali Özkazak hayatını kaybetti. Özkazak'ın vefatı, görev yaptığı hastanede ve Manisa sağlık camiasında büyük üzüntüye neden oldu.

Manisa'da hava sıcaklıkları artıyor
Manisa'da hava sıcaklıkları artıyor
İçeriği Görüntüle

İl Sağlık Müdürü Zeren'den taziye mesajı

Manisa İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Mehmet Fatih Zeren, yayımladığı taziye mesajında şu ifadelere yer verdi:

"Salihli Devlet Hastanesinde görev yapmakta olan çalışma arkadaşımız Sağlık Memuru Mehmet Ali Özkazak'ın vefatını derin bir üzüntü içerisinde öğrenmiş bulunmaktayım. Merhuma Allah'tan rahmet, ailesine ve sağlık camiamıza başsağlığı dilerim."

Muhabir: Leyla Doğan