Manisa’da 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü, düzenlenen yürüyüşle kutlandı. CHP teşkilatının öncülüğünde gerçekleşen etkinliğe Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, CHP İl Başkanı İlksen Özalper, Şehzadeler Belediye Başkanı Hakan Şimşek, sendika temsilcileri ile çok sayıda vatandaş katıldı.

Kentte gerçekleştirilen yürüyüşte emek ve dayanışma vurgusu öne çıkarken, katılımcılar sloganlar eşliğinde 1 Mayıs’ı kutladı. Yoğun katılımın olduğu etkinlikte birlik ve beraberlik mesajları verildi.

Manisa’nın enerji altyapısına 19 milyar TL’lik dev yatırım
Manisa’nın enerji altyapısına 19 milyar TL’lik dev yatırım
İçeriği Görüntüle

Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu da yürüyüşe ilişkin görüntüleri sosyal medya hesabından paylaşarak, “Yaşasın 1 Mayıs” notunu düştü.

Muhabir: İclal Çiçek