Behzat Akcan
MANİSA (İHA) -

Salihli Belediyesi Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü tarafından yürütülen mahalle iftarları, ilçeye deprem bölgesinden gelen aileler ile vatandaşları aynı sofrada buluşturdu. Belediye ekiplerince yemekler hazırlanıyor, ikram aracı ile birlikte iftar sofraları kurularak hep birlikte oruçlar açılıyor. Belediye Başkanı Zeki Kayda da, sürpriz ziyarette bulunarak mahalle sakinlerinin iftar sofrasına konuk oluyor.

Ameliyattan çıkan hasta solunum egzersizini zurnası ile yaptı
Ameliyattan çıkan hasta solunum egzersizini zurnası ile yaptı
İçeriği Görüntüle

Ramazan ayının güzelliklerini yaşatmak, dostluk ve kardeşlik duygularını güçlendirmek için mahallelerde iftar sofraları kurduklarını belirten Belediye Başkanı Zeki Kayda, “Belediyemizin her yıl Ramazan ayında geleneksel olarak düzenlediği ‘İftarda Sizinleyiz’ programında bereket soframızda gönül birliği yaptığımız hemşehrilerimiz ile buluşuyoruz. Tüm hemşehrilerimiz ile mübarek Ramazan ayının bereketini iftar sofraları kurarak paylaşmaya devam ediyoruz. Allah, tuttuğumuz oruçlarımızı ve ibadetlerimizi kabul etsin. Hayırlı Ramazanlar” dedi.