Hamdi Yörür - Eren Ayhan
MUĞLA (İHA) -
Edinilen bilgiye göre, Ortakent Mahallesi Müskebi Caddesi üzerindeki bir narenciye bahçesinde bulunan konteynerlerde yangın başladı. Çevredekilerin ihbarı üzerine bölgeye itfaiye ekipleri sevk edildi.

İtfaiye ekipleri, alev alev yanan 3 adet konteynere müdahale etti. Ekiplerin çalışması sonucu yangın kontrol altına alınarak söndürüldü. Yapılan incelemelerde, yangının depo kısmında elektrik kontağından çıktığı belirlendi. Yangında, 3 konteynerde bulunan 15 adet tek kişilik yatak ve ranza ile 7 ton kapasiteli 3 su tankı tamamen yanarak kullanılamaz hale geldi. Ayrıca bahçede bulunan kalaslar da zarar gördü.

İlçe emniyetinden kritik uyarı! Vatandaşlar tek tek bilgilendirildi
İlçe emniyetinden kritik uyarı! Vatandaşlar tek tek bilgilendirildi
İçeriği Görüntüle

Herhangi bir can kaybı veya yaralanmanın yaşanmadığı olayla ilgili inceleme sürüyor.

Muhabir: İclal Çiçek