Behzat Akcan
MANİSA (İHA) -
Programda konuşan Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu " Bu akşam Salihli’de kurduğumuz iftar sofrasında hemşehrilerimizle birlikte orucumuzu açtık. Rahmetin, bereketin ve dayanışmanın ayı Ramazan’ın ruhunu hep birlikte yaşadık. Salihli Belediye Başkanımız Mazlum Nurlu ve CHP İlçe Başkanımız Mustafa Özer ile birlikte halkımızla aynı sofrada buluştuk. Bu mübarek ay boyunca her gün farklı bir ilçemizde halkımızla kucaklaşmaya, gönüllerimizi birleştirmeye devam edeceğiz. Rabbim tuttuğumuz oruçları kabul, birliğimizi daim eylesin.

Doğal üretim fark yarattı.. Salihli çileğine büyük ilgi
Doğal üretim fark yarattı.. Salihli çileğine büyük ilgi
İçeriği Görüntüle

Muhabir: İclal Çiçek