Manisa Büyükşehir Belediyesi’ne ait resmi toplu taşıma araçları ile MANULAŞ’a ait toplu taşıma araçları ve özel kooperatiflere ait toplu taşıma araçları, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı’nda ulaşımda ücretsiz hizmet verecek. Manisa Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan düzenlemeye göre, Manisalılar toplu taşımayı bayram boyunca ücretsiz kullanabilecek.

19 Mayıs’ta Ulaşım Ücretsiz Hizmet Verecek (1)

Manisa Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Dairesi Başkanlığı’ndan yapılan açıklamada, “Manisa il genelinde, özel kooperatifler ve belediyemize ait toplu taşıma araçlarının tamamında, ilçeler arası hatlar hariç olmak üzere mahallelerden il ve ilçe merkezlerine, ayrıca şehir merkezlerinde gerçekleştirilen tüm taşımalarda bayram boyunca ulaşım ücretsiz olacaktır” denildi.

MASKİ’den merkezde dev kanal temizliği
MASKİ’den merkezde dev kanal temizliği
İçeriği Görüntüle

19 Mayıs’ta Ulaşım Ücretsiz Hizmet Verecek (2)

Muhabir: Leyla Doğan