Asayiş

Manisa'da sağlık camisi yasta: Sağlık memuru hayatını kaybetti

Manisa'nın Salihli ilçesinde görev yapan sağlık memuru Mehmet Ali Özkazak'ın vefatı, sağlık camiasını yasa boğdu. Acı haberi Manisa İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Mehmet Fatih Zeren duyurdu.

Abone Ol

Salihli Devlet Hastanesi'nde görev yapan sağlık memuru Mehmet Ali Özkazak hayatını kaybetti. Özkazak'ın vefatı, görev yaptığı hastanede ve Manisa sağlık camiasında büyük üzüntüye neden oldu.

İl Sağlık Müdürü Zeren'den taziye mesajı

Manisa İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Mehmet Fatih Zeren, yayımladığı taziye mesajında şu ifadelere yer verdi:

"Salihli Devlet Hastanesinde görev yapmakta olan çalışma arkadaşımız Sağlık Memuru Mehmet Ali Özkazak'ın vefatını derin bir üzüntü içerisinde öğrenmiş bulunmaktayım. Merhuma Allah'tan rahmet, ailesine ve sağlık camiamıza başsağlığı dilerim."

{ "vars": { "account": "G-VRBJNBGKJB" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }