Kan bağışının, sağlık sisteminin sürdürülebilirliği ve acil ihtiyaçların karşılanması açısından büyük önem taşıdığını belirten Başkan Dönmez, sağlığı elveren tüm vatandaşları düzenli olarak kan bağışında bulunmaya davet etti.
Program kapsamında, gönüllü bağışlarıyla örnek olan vatandaşlardan Turgay Sepet’e 25’inci kan bağışı nedeniyle gümüş madalya, İsmail Sepet’e ise 45’inci kan bağışı nedeniyle altın madalya ve plaket takdim edildi. Ödül törenine Kızılay Kula Temsilcisi Mustafa Sepet de katıldı.
Hikmet Dönmez Kızılay Kan Merkezi’nde kan bağışına dikkat çekti
Kula Belediye Başkanı Hikmet Dönmez, Kent Meydanı’nda kurulan Kızılay Kan Merkezi’nde kan bağışında bulunarak kan bağışının önemine dikkat çekti.
Bunlar da ilginizi çekebilir