Salihli’de meydana gelen sel afetinin ardından bölgede incelemelerde bulunan Manisa Büyükşehir Belediye Başkanı Besim Dutlulu, Salihli Belediye Başkanı Mazlum Nurlu ile birlikte afetten etkilenen vatandaşlarla bir araya geldi.
Selzedeler Evlerinde Ziyaret Edildi
Afetin ardından zarar gören mahallelerde incelemelerde bulunan heyet, vatandaşları evlerinde ziyaret ederek taleplerini dinledi. Başkan Dutlulu, zor günlerde vatandaşların yanında olmaya devam edeceklerini belirtti.
700 Bin TL Nakdi Yardım ve Beyaz Eşya Desteği
Sel nedeniyle mağduriyet yaşayan ailelere destek sağlandığını ifade eden Dutlulu, zarar gören hanelere toplam 700 bin TL nakdi yardım ile beyaz eşya desteğinin ulaştırıldığını açıkladı.
“Vatandaşlarımızın Her An Yanındayız”
Başkan Dutlulu, Manisa’nın tüm ilçelerinde vatandaşların ihtiyaçlarına çözüm üretmek için çalıştıklarını belirterek, afetlerden etkilenen vatandaşların yaralarının sarılması için desteklerin süreceğini kaydetti. Manisa Büyükşehir Belediyesi ekiplerinin bölgede çalışmalarını sürdürdüğü bildirildi.