Sosyal medya hesabından açıklama yapan Bahadır Yenişehirlioğlu, Manisa'nın üretim gücünün önemli temsilcilerinden biri olan Vestel Grubu ile ilgili gelişmeleri ilk günden itibaren yakından takip ettiklerini ifade etti.
"Çalışmalar titizlikle sürdürülüyor"
Sürecin binlerce çalışanın, ailelerinin ve Manisa ekonomisinin geleceğini ilgilendirdiğini belirten Yenişehirlioğlu, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın liderliğinde hükümet ve ilgili kurumlarla yapılan istişareler doğrultusunda Manisa'nın menfaatlerini önceleyen önemli adımlar atıldığını kaydetti.
Ziraat Bankası ile görüşmeler sürüyor
Yenişehirlioğlu, Vestel sürecinin sağlıklı ve kalıcı şekilde sonuçlanması amacıyla Ziraat Bankası ile görüşmelerin titizlikle sürdürüldüğünü belirterek, resmi işlemlerin tamamlanmasının ardından kamuoyunu sevindirecek bir gelişmenin paylaşılacağına inandıklarını ifade etti.
"Manisa'nın yanında olmaya devam edeceğiz"
Manisa'nın üretim, istihdam ve ekonomik gücünü korumak için çalışmalarını sürdüreceklerini vurgulayan Yenişehirlioğlu, Ziraat Bankası Genel Müdürü Alpaslan Çakar'a sürece sağladığı katkılar dolayısıyla teşekkür etti.