HABER SİTELERİNE ERİŞİM YASAĞI!

Türkiye'de yayın yapan pek çok haber sitesine TİB tarafından erişim yasağı getirildi.

HABER SİTELERİNE ERİŞİM YASAĞI!

Gece geç saatlerde Kürdistan Bölgesel Yönetimi'ne yakın Rudaw, Erbil merkezli BasNews Dicle Haber Ajansı (DİHA), Hawar Haber Ajansı (ANHA) Özgür Gündem gazetesi, Yüksekova Haber, Sendika.org, RojNews internet sitelerine erişim engellendi. Rudaw'ın internet sitesinde, Türkiye, Rûdaw Medya Grubu’nun internet sitesine, “idari tedbir” amaçlı erişim yasağı getirdi denildi.

Söz konusu kaynaklara Türkiye’de ulaşmak isteyen internet kullanıcıları, “Mahkeme kararı ile engellendi” yazısıyla karşılaşıyor.


İlgili Galeriler
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.